ALTGEÇİT ÇALIŞMASI NEDENİYLE TRAFİK KISITLAMASI
Batman Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, Devlet Demiryolları tarafından İstasyon Caddesi'nde sürdürülecek altgeçit çalışmaları kapsamında geçici trafik düzenlemesine gidileceği bildirildi.
Açıklamaya göre, 24 Haziran 2026 Çarşamba günü saat 07.00 ile 11.00 arasında söz konusu güzergâh araç trafiğine kapalı olacak.
SÜRÜCÜLERE ALTERNATİF GÜZERGÂH UYARISI
Belediye, sürücülerin mağduriyet yaşamamaları için belirtilen saatler arasında alternatif güzergâhları kullanmaları gerektiğini belirtti.
Ayrıca çalışma süresince trafik işaretleri ile görevli personelin yönlendirmelerine uyulmasının önem taşıdığı vurgulandı.
ÇALIŞMALARIN ARDINDAN YOL YENİDEN AÇILACAK
Yetkililer, altgeçit çalışmasının tamamlanmasının ardından İstasyon Caddesi'nin yeniden araç trafiğine açılacağını bildirdi.