GÜNDEM

Batman belediyesinden önemli duyuru

Batman Belediyesi, Devlet Demiryolları tarafından İstasyon Caddesi'nde yürütülecek altgeçit çalışması nedeniyle sürücülere önemli bir uyarıda bulundu. Yapılan duyuruya göre, çalışma kapsamında cadde belirli saatler arasında araç trafiğine kapatılacak.

Abone Ol

27 HAZİRAN'DA 4 SAATLİK KAPANMA

Belediyeden yapılan açıklamada, 27 Haziran 2026 Cumartesi günü saat 07.00 ile 11.00 arasında İstasyon Caddesi'nin araç trafiğine kapalı olacağı bildirildi. Çalışmaların Devlet Demiryolları tarafından yürütüleceği belirtildi.

SÜRÜCÜLERE ALTERNATİF GÜZERGÂH UYARISI

Yetkililer, belirtilen saatler arasında güzergâhı kullanacak sürücülerin mağduriyet yaşamamaları için alternatif yolları tercih etmelerini istedi. Açıklamada ayrıca trafik işaret ve işaretçilerine uyulmasının önemine dikkat çekildi.

ÇALIŞMA SONRASI YOL YENİDEN AÇILACAK

Batman Belediyesi, altgeçit çalışmalarının tamamlanmasının ardından İstasyon Caddesi'nin yeniden araç trafiğine açılacağını belirterek, vatandaşlardan süreç boyunca anlayış ve duyarlılık beklediklerini ifade etti.

{ "vars": { "account": "UA-114246514-1" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }