Yeni sezon öncesi kadro yapılanmasını sürdüren Batman Petrolspor'da bir ayrılık daha yaşandı. Kırmızı-beyazlı ekibin geçtiğimiz sezonki savunma oyuncularından Ahmet Kesim'in, 52 Orduspor ile anlaşma sağladığı öğrenildi. Tecrübeli futbolcunun yapılan görüşmelerin ardından Karadeniz temsilcisiyle el sıkıştığı ve transferin kısa süre içerisinde resmiyet kazanacağı belirtildi.
PETROLSPOR'DA BİR DÖNEM SONA ERDİ
Geçtiğimiz sezon Batman Petrolspor formasıyla mücadele eden Ahmet Kesim, savunmadaki istikrarlı performansı ve tecrübesiyle dikkat çeken isimler arasında yer aldı. Yeni sezonda şampiyonluk hedefiyle yola çıkmaya hazırlanan 52 Orduspor FK, Ahmet Kesim transferiyle savunma hattına önemli bir takviye yapmış oldu. Kulübün, tecrübeli futbolcunun bilgi birikimi ve saha içindeki liderlik özelliklerinden yararlanmayı hedeflediği öğrenildi.