"UNUTAMAYACAĞIM ANILAR BİRİKTİRDİM"

Sosyal medya hesabından paylaşım yapan Erce Kardeşler, Amedspor'da geçirdiği sürenin kendisi için özel bir yere sahip olduğunu ifade etti.

Kardeşler mesajında, "Burada geçirdiğim süre boyunca sadece sahada mücadele etmedim; güzel bir şehri tanıdım, çok değerli insanlar kazandım ve unutamayacağım anılar biriktirdim. Diyarbakır'ın samimiyetini ve bu şehrin insanlarının sevgisini her zaman güzel hatırlayacağım." ifadelerini kullandı.

"SÜPER LİG'E YÜKSELEN KADRONUN PARÇASI OLMAK UNUTULMAZ"

Amedspor'un tarihinde ilk kez Süper Lig'e yükseldiği kadroda yer almanın kendisi için büyük bir gurur olduğunu vurgulayan tecrübeli kaleci, "Tarihinde ilk kez Süper Lig'e yükselen kadronun bir parçası olmak ise benim için unutulmaz bir hatıra olarak kalacak." dedi.

KULÜBE VE TARAFTARLARA TEŞEKKÜR ETTİ

Veda mesajında kulüp yönetimine, teknik heyete, takım arkadaşlarına ve taraftarlara da teşekkür eden Erce Kardeşler, şu ifadeleri kullandı:

Amedspor'dan bomba transfer! Beşiktaş'ın yıldızı Amedspor ile anlaştı
Amedspor'dan bomba transfer! Beşiktaş'ın yıldızı Amedspor ile anlaştı
İçeriği Görüntüle

"Bu süreçte birlikte çalıştığım yöneticilerimize, hocalarıma, takım arkadaşlarıma, kulüp çalışanlarına ve her zaman yanımızda olan taraftarlarımıza teşekkür ediyorum. Ayrılırken geride dostluklar, güzel anılar ve birlikte yazdığımız çok özel bir hikâye bırakıyorum."

AMEDSPOR'A BAŞARI DİLEDİ

Deneyimli file bekçisi, mesajının sonunda Amedspor'a Süper Lig'de başarı dileklerini iletti.

Kardeşler, "Bu güzel şehre ve herkese gönülden teşekkür ediyor, Amedspor'a Süper Lig'de başarılarla dolu bir sezon diliyorum." sözleriyle Diyarbakır ekibine veda etti.